Sunday, January 5, 2014

miss you. ♡♥♡♥

Almost a week I don't contact you it feel like a year. .seriously I really miss you so much. .
Huh. .mcm mana nk buat dua2 sekarang duduk asrama. .and kita ada perjanjian kan yg kita perlu mengaku diri kita single dekat semua org even our best friends sekali pown. .so far aku still pegang janji tu. .and janji yg paling berat yg aku nk pegang is tak boleh contact kau selalu dalam setahun nie. .ya allah rasa macam hilang sesuatu dalam hidup aku. .my heart feel empty awak taw but nk buat mcm mana aku yg buat janji nie terpaksa aku ikut. .bukan niat aku untuk ada scandal sumpah tak ada. .it's for you goodness. .for your SPM and for your future. .hope minggu nie dapat dgr suara kau tu. .:'(
Mcm mana lahh kau kan. .sihat ker tak, ,ok tak kau belajar kat sana, ,ada gadoh2 ker dgn member nasib lah kau nie perempuan yg keras sikit tak adalah aku risau sgt. .erh taw tak nama kau ada dekat dalam calculator aku

Ku layangkan segala anganku
Ku lepaskan khayalan jiwa ku terhadap mu. .
Berpijak dibumi yang satu
Memandang tinggi di langit biru. .
Satu janji ku terhadap mu di dalam hati. .
Satu mimpi ku yg selalu ku brrangan akan ku raih. .
Harapan ku dalam hidup ini kun inginkan sebuah cita dan cinta. .
Aku akan pastikan semua ini menjadi reality kerana aku adalah seorang insan yg mempunyai misi. .

No comments:

Post a Comment