Sunday, November 17, 2013

IYLIA NURHANIS. .♡

Hadirnya si dye dalam hidup aku bagaikan satu permulaan yg baru dalam kisah hidup ku. .setalah hampir setahun dye menghilang kan diri. .tiba2 terasa rindu aku dekat dye. .bila rasa rindu dah mengunung mula lah aku gatal nk contact dye dgn menghantar SMS. .pada mulanya hubungan kita mcm biasa. .nk berhubung dgn dye bukan main susah lagi. .yelaaa aku duduk asrama dye pown duduk asrama jugak. .yeah dye nie mmg jenis extreme tak mcm perempuan2 lain. .yelaaa cara aku ngn dye berkenalan pown dekat stadiun time latihan pusat olahraga. .seriously first time aku jumpa dye mmg aku minat dye tapi aku buat bodoh jerk sebab aku selalu rasa mcm tu bila jumpa perempuan. .tapi sapa sangka dye jadi peneman aku sekarang. .sebab aku tak contact dye hampir setahun sebab ada sorang HERO malaya mengacau line aku time aku nk tegur dye dekat stadium. .asal aku duduk rest jerk iylia pulak dudok sebelah aku baru nk tegur dye. .dtg pulak HERO tu beborak-borak dgn dye. .xder langsung peluang aku nk kenal dye first aku tahu nama dye pown time coach selalu sebut nama dye. .saku igt lagi aku dapat no fone dye time aku rapat dgn dye bila hari penutup kejohanan olahraga tu. .nasib lah last day tu HERO tu tak dtg kalau tak mmg tak rapat sampai bila2 lah aku dgn iylia tu. .lepas kejohanan tu aku selalu jugak dgr yg HERO tu dah couple dgn iylia nie. .mulanya aku tak kesah aku buat bodoh jerk dalam hati aku alah mungkin lepas nie tak jumpa dye dah. .sampai satu hari tu tiba2 aku terjumpa dye dekat aeon pelik pulakDye dah lah dudok nilai mcm mana boleh sampai sini. .then lepas borak tak sampai 15minit dye dah pergi. .After that I lost contact with her.  .sampai ahh 21/7/2013 dye accept aku. .hahaha. .memang takdir aku jumpa.  .hope kekal lah sampai bosa nnti. .and hope dye tahan dengan karenah aku. .semua org yg kenal aku byk bersabar dgn aku. .hahaha. .btw terasa mcm buat novel lah aku update blog harini. .XD

Wish lah kiteorg kekal lama. .:-)

1 comment:

  1. cantik . moga kekal syaf :) jaga dia elok-elok . jangan sakitkan hati dia .

    ReplyDelete